Autore |
Risposta |

AnMar
|
|
|
|

anonimo_leccese
Figli,...nipoti...a voglia...che io sappia ha ufficialmente 8...ripeto 8 figli,...ma se stava sempre in tour quando ha trovato il tempo ??? www.davidgilmour.com/index.htm http://www.brain-damage.co.uk/index.php http://www.cymbaline.it/index.htm
|
|
|
|

uccellino
» ACCOUNT NON PIU' ATTIVO
|
|
|
|
|

PIZZOLO
|
|
|
|
|

anonimo_leccese
|
|
|
|

uccellino
|
|
|
|
|

uccellino
|
|
|
|
|

anonimo_leccese
"uccellino" ha scritto: Tribute to David Warren "Dave" Brubeck (Concord, 6 dicembre 1920 – Norwalk, 5 dicembre 2012). RIP. www.youtube.com/watch?v=nzpnWuk3RjU[/quo... Già,... ma ricordiamo anche questa sua famosissima: www.youtube.com/watch?v=rH2aeRzO9xk Certo non "riposerà" tranquillo sapendo che il suo brano più famoso, che hai postato tu, sia stato usato per una famosa pubblicità di banca che ti gira tutto attorno !!!
|
|
|
|

anonimo_leccese
|
|
|
|

anonimo_leccese
|
|
|
|

uccellino
|
Mi faccio un regalo e lo condivido con voi: dedicato a tutti i genitori maschi, altrimenti detti Padri: www.youtube.com/watch?v=K9l-ZJhTtyg ... e chella mano ca te tocca 'a spalla è 'o coraggio ca tiene e nun te miette cchiù paura, pecchè saje ca nun si sulo quanno 'a vita è contro a te.Io so'l'ammore Io so'l'ammore 'o bene ca t'appiccia 'a dint' 'a forza ca te piglia 'mbraccio 'o sole ca se mmesco 'e viento e tu 'o miette 'ncopp' 'a mille facce e 'o mare e' nu deserto d'acqua 'a luna scenne 'ncopp a terra 'o cielo e 'a strada sotte scarpe 'o juorno e' 'a porta ca s'arape 'a notte e' chella ca se 'nzerra e 'o core e 'a capa fanno 'a guerra.
|
|
|
|

anonimo_leccese
Stesso argomento di uccellino ma con un respiro più "internazionale" .... www.youtube.com/watch?v=VRsJlAJvOSM a livello nazionale ritengo eccezionale questa canzone, non verso un padre ma da un padre .... mi colpisce perchè mi trovo nella stessa situazione ... www.youtube.com/watch?v=wmmKcQ5ZsUk scusate le modifiche, ma anche questa è bella, poco conosciuta ma "vera" : http://www.youtube.com/watch?v=zNP2ediSyS4
|
|
|
|

t1000
|
|
|
|
|

bertone
|